Tapahtumia vuonna 2018

Hangon kansalliset seniorit ry sääntömääräinen kevätkokous ke 7.3.2018 klo 19, Alans Café, Raatimiehentori 4, Hanko.

Hangon kansalliset seniorit ry osallistuu Leena ja Timo Immosen hauskaan ja ajatuksia herättävään pianokonserttiin la 24.3.18 klo 15 Wiurilan kartanossa, Halikossa. Ohjelmassa Rautavaaraa, Shostakovichia ja Sibeliusta. Yhteinen kuljetus tilataksilla. Lähempiä tietoja Anja Roosilta 040 7585856 tai e.mail anja.roos@pp.inet.fi  Tervetuloa mukaan!

Hangon kansalliset seniorit ry Kello kuuden tee-tilaisuus ke 25.4.2018 klo18, Tiirantie 21, 10960 Hanko. Hankolainen kuvataiteilija Kerstin Berglund pohtii, Synnyttääkö Hanko luovuutta? Tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen Anja Roos pu. 040 7585856 tai anja.roos@pp.inet.fi

Hangon kansalliset seniorit ry  Kello kuuden tee-tilaisuus 15.10.2018 klo 18 Tiirantie 21. Aiheena ”Enkelikuvia”, joista kertovat kappalainen Maija Saario ja runoilija Leena Andersson. Tied. ja ilm.p. 040 7585856/Anja Roos tai anja.roos@pp.inet.fi

Hangon kansalliset seniorit ry:n syyskokous pidetään marraskuun 14:nä klo 19, Tiiranti 21 10960 Hanko. Kokouksessa sääntömääräiset asiat. Myös uudet jäsenet ovat tervetulleita. Tervetuloa!

Lounaskerhon tapaamisia oli vuonna 2018 kuusi kertaa.

,